Schulferien! Juheee!!!!

30. Juli 2011 at 18:11 (Was mi grad bewegt)

Schulferien! Juheee.. und die Folgen?

Es isch wiedermal sowiit!! Schuelferie sind scho was genials.. oder? 😉 Wenn nur nid die durende „Folge“ wäret..^^

Da de hütige Jugend ( hihi.. au einige ältere 😛 )  wohl nix sinnvolls meh in sinn chunt zum mache.. endets meist mit provokatione, stritt und drohige im IRC/Chat oder was söst no grad so däzuä ghört. (Oke zuägeh mir isch grad langwiilig) 😉
Leider isch mir da mal wieder was zu Ohre cho.. (wieso findet eignetlich so zügs immer der Weg zu mir??? *nerv* :p)  woni mir eifoch denkt ha… „Nei… isch das jetzt echt dem sin ernst?“ .. anstatt das mer sich mal usem Weg got.. provoziert mers witters und wundert sich dene wenn wieder was zrug chunt! ^^ Da’s standartmässig eh immer ergendwie um ä Website got.. wo ä Werbig oder was weiss ich was nervt wo gschriebe wird.. die mer aber eigentlich mitme eifocher blocker in griff becho würd.. (luut mine infos) *grins* oder die Website einfach nüme bsuäche..  droht mer liäber gross mit Awalt usw ume… Was ich persönlich extrem übertriebe find.. gross quätsche aber nix dähinter.. sägi do nume! Wenn das „problem“ dene glöst wär.. was isch den s’nöchste? 😉 irgendwas findet mer immer.. Die Lüüt münd sich ja extrem hasse.. zum sich durend so „schade“ z’wölle..  Nur  anschienend muss es ja Spass mache, das es immer wieder witter got! ^^

Ob die ganz Gschicht mal es endi findet? 😉 oder was meinet ihr?^^ sind Lüüt echt scho so däne? (also allgemein gmeint jetzt .. nid uf die de Text vo obe beschränkt!) 🙂

Und da ich grad ä kli ä Ablenkig brucht han.. hani halt jetzt darüber bloggt! 😉 Nur lerne kann astrengend si^^ Aber wird cool, wenn ich’s dene wirklich mal kann! 🙂 *freui*

Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden /  Ändern )

Google Foto

Du kommentierst mit Deinem Google-Konto. Abmelden /  Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden /  Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden /  Ändern )

Verbinde mit %s

%d Bloggern gefällt das: